Obchodní podmínky


Objednávání zboží

Zboží si můžete objednat prostřednictvím internetového obchodu. Nezapomeňte pečlivě vyplnit požadované údaje. Neúplné objednávky nemohou být zpracovány. Bližší údaje o důvodu zpracovávání Vašich osobních dat najdete v sekci Ochrana osobních údajů.

Dodací podmínky

Za objednané zboží lze zaplatit kartou, dobírkou nebo převodem na účet. Objednané zboží bude odeslané doporučeně zvoleným dopravcem po připsání celé částky na bankovní účet. Poštovné po České republice a na Slovensko je dané při objednávce. Odesílané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí dopravce. Pokud k Vám dorazí zásilka viditelně poškozená, zboží nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační protokol. V případě nevyzvednutí zásilky na výdejním místě (Česká Pošta, Zásilkovna) po dobu určenou dopravcem a navrácení zásilky odesílateli platí opětovné poštovné adresát.

Termíny dodání

Vaši objednávku vyřídíme do pěti pracovních dnů, pokud bude zboží na skladě. V případě, že zboží bude pro velký zájem vyprodáno, budeme Vás informovat prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky o možnosti zpoždění zásilky. Odeslání objednávky je přímo závislé na platbě převodem na bankovní účet.

Vrácení zboží

Pokud dodané zboží neodpovídá objednávce nebo požadavkům kupujícího, je kupující oprávněn kompletní, nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, včetně původního obalu a veškerého příslušenství zaslat zpět dodavateli na vlastní náklady ve lhůtě maximálně 14 dnů. Pokud je předmětem nákupu kniha a tato kniha je zakoupená i s věnováním, nelze ji vrátit. Při vracení nebo výměně nezapomeňte vložit do zásilky zprávu o tom, jak s balíčkem naložit, zda žádáte výměnu nebo vrácení peněz, dále pak doklad o nákupu (případně kopii) a čitelné jméno a adresu, na kterou byla původní dodávka zaslána. Peníze lze vrátit pouze na jméno, na které byl vystaven prodejní doklad. Peníze Vám vrátíme do 14 dnů převodem na uvedený účet.

Uplatnění reklamace

Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na adresu: Mgr. Petr Holý, Nučická 1744/5, 100 00, Praha 10, email: nihilistanabalkonu@seznam.cz. Reklamace musí obsahovat Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Uvádějte prosím Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli flexibilně kontaktovat o stavu reklamace. Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.

Upozornění spotřebitele o možnostech mimosoudního vyrovnání

V souladu s ust. § 14 a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele je spotřebitel oprávněn se v rámci mimosoudního řešení spotřebitelských sporů oprávněn obrátit na příslušný subjekt určený pro mimosoudní řešení sporů. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz.